Salı, Ağustos 23, 2016

Derdiyok Deselerde İnanma: Galatasaray 1 - 0 Kardemir Karabükspor

Galatasaray'da maçın 75.dakikasına kadar sahada ki bir iki oyuncu dışında hiçbir futbolcu bunun bir lig maçı olduğunun farkında değildi. Sanki takımın tamamının içine  ( Muslera'yı tenzih ediyorum) Donk kaçmış gibi umursamaz haldeydiler. Son yıllarda kötü futbol oynadığımız çok maç hatta çok sezon oldu. Belki dün akşamın hatırası hafızalarda çok taze diye böyle düşünüyor olabilirim ancak ben bu kadar  kötü Galatasaray'ı en son Mancini'nin Kadıköy deplasmanında izlemiştim ki o takım bile Kadıköy'de nispeten mücadele etmişti.

Sahada ne yaptığını bilen sadece Muslera ve attığı golün hatırana da Eren vardı diyebiliriz. Hadi birde son 15 dk. kale çevresine gömülmüş rakibinin yarattığı boşluğu efektif olarak kullanan Tolga'yı da ekleyelim. Etti 3 kişi ! İsteyen istediği mazereti üretebilir; havanın sıcaklığı, tribünlerin boş olması, futbolcuların sezon öncesi ağır antremanlar yapması vs. Hiç biri dün gece sahaya konan futbolumsu şeye bahne olamaz. Beşiktaş ile oynanan kupa maçında bile beğenmediğim Galatasaray dün akşam Konya'da oynanan oyuna bile hasret bıraktı.90 dk boyunca Karabük defansını geçmenin formülü bir türlü bulunamadı. Kenara baktığımızda vaziyet içler acısı. Hani JOR için şunu neden oynatmadın diyeceğim 1 tane bile adam yok. Bir şeyler yapması ümidiyle o koltuğu işgal eden Yasin Öztekin'in de hali ortada. Gerisini saymak zaten zaman kaybı...



Igor Tudor'un Karabükspor'u

Tamam biz bu kadar kötü oynadıkta karşı takımın bunda hiç mi payı yok dersek; evet sonuna kadar payları vardı. Igor Tudor ismi Karabükspor ile anılması enteresan gelmişti bana. Açıkçası nasıl bir futbol oynatacağını da merak ediyordum. Liseliler bilmez belki ( yaşlandık laan ) ama Juventus'ta hatrı sayılır bir süre ( 7 yıl sanırım ) oynamış isimdi. Açıkçası dün takımının oynadığı oyun, taktik disiplini çok beğendimi. Sezon sonuna kadar her maçta bu konsantrasyonu sağlayabilirler mi bilinmez ancak 4 büyüklerin canını fazlasıyla yakma potansiyeline sahipler. Yatabare yerine başka bir forvet tercih edilemez miydi? Buda onların sorunu tabi.









Josue Alternatif Mi? Peki Ya Değilse ?

Galatasaray'ın sürüncemede kalmış tüm transferlerini artık netleştirmesi gerekiyor. Transferin bitmesine çok az bir süre kaldı ve takımın 3 ana bölgeye de transfer yapması şart görünüyor. Dün Arena tribünlerinde ki en keyifli adam şüphesiz Josue'dir. Josue mutlaka pek çok pozisyonda alternatif olması anlamında Jor'in elini güçlendirecektir ancak dün akşam sahada ne yaptığını pek çözemediğim 8 - 10 - 18 ve 20 numaralı futbolcuların formasını şimdiden tehdit etmeye bana göre başladı. Kim bilir belkide artık birilerine dokunma zamanı gelmiştir.









JOR & Linnes


O an ekrana yansıyınca kendi adıma çok şaşırdım. Jor'in maç içerisinde bu kadar tepki vereceğini hatta yetinmeyip oyundan alacağını açıkçası tahmin etmemiştim. En azından devreyi bekler diyordum, yanıldım. Hoşuma gitmedi desem yalan olur. Takımda aksayan Linnes değildi belki ama çok ezildi. Bu tavır diğer oyunculara içinde bir nevi ültimatomdu. Disiplin önemli... 


Kara Mithat abimizin de dediği gibi: "Ciddiyeti severim, disipline hayranım !"




Hiç yorum yok: